静静窥视这世界,时而情动,时而神伤 … …

Yesterday - The Beatles


最爱  之  披头士金曲





 

【歌词】

 

Yesterday, all my troubles seemed so faraway. 
昨日,一切烦恼似乎离我远去
Now it looks as though they're here to stay. 
如今看来他们依然顽固不去
Oh, I believe in yesterday. 
哦,我怀念昨日

Suddenly, I not half the man I used to be
突然间,我迷失了自我
There's a shadow hanging over me. 
有一个阴影笼罩着我
Oh, yesterday came suddenly. 
哦,昨日突然间再现

Why she had to go
为什么她姗然离去
I don't know she wouldn't say. 
我不知道  她也未曾说出
I said something wrong, 
要我说一定误会了些什么
Now I long for yesterday. 
如今我只渴望昨日重现 

Yesterday, love was such an easy game toplay. 
昨日,爱情就像一个简单游戏 
Now I need a place to hide away. 
如今我却需要一个地方去躲藏
Oh, I believe in yesterday. 
哦,我怀念昨日

MMM…… 
嚒.......


评论
热度 ( 37 )

© 花の颜 | Powered by LOFTER